חיפוש
  • ורד פליטמן

יומולדת שמח ברשת

החודש היה לי יום הולדת, כמה ממועדוני הלקוחות הגדולים שאני מנוייה אליהם שלחו לי ברכות והטבות. (בנק הפועלים, סופר פארם, סטימצקי, סוהו חנות לעיצוב, וגם שחר רבן הסטייליסט שלי לא שכח…) זוהי פעילות שיווקית מבורכת שעוזרת לתזכר את הלקוח על קיום העסק, בונה יחסים אישיים בין העסק ללקוח, ומעניקה תשומת לב אישית (עד כמה שניתן) לאירוע פרטי של לקוח. זוהי גם פעילות שיווקית שקל מאד ליישם בעסקים קטנים ובינוניים, וכמו שאני תמיד אומרת – תלמדו מהגדולים ותיישמו כל מה שאתם יכולים כמה טיפים במתן הטבה ללקוח ליום הולדת: 1.    תכנון ורישום – כאשר אתם לוקחים פרטים מלקוח, רשמו גם את תאריך יום ההולדת שלו והכניסו אותו לרשימת ימי ההולדת למשלוח הטבה. 2.    תזמון – שלחו את ההטבה מספר ימים לפני התאריך כדי שהלקוח יוכל לתכנן ולממש ביום הולדתו או לקראת. 3.    סוג הטבה – תנו הטבה מסל המוצרים/שרותים שלכם. 4.    העדיפו לתת כסף מתנה ולא אחוזי הנחה – כי זה נתפס יותר טוב. (לדוגמא 50 ₪ מתנה, נשמע טוב יותר מ 25% הנחה) 5.    הגבילו בזמן – שלחו הטבה/מתנה עם זמן מוגבל כמו שעושה "סוהו":  50 ₪ מתנה לשבועיים בלבד. לחץ הזמן יגרום לאנשים למהר ולממש את ההטבה באחוזים גבוהים יותר. 6.    משלוח – שלחו את הברכה וההטבה  בדואר/מייל/ SMS 7.    אישית – השתדלו שההטבה תכלול את שם הלקוח- על מנת שתיתפס כמתנה אישית.




בברכת מזל טוב ועסקים טובים

0 צפיות
whatsapp.png
למידע נוסף, דברו איתי, ורד 054-5995159
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

VIPmarketing | הקמת אתרים | שיווק וקידום אתרים | פרסום בגוגל | הרצאות |  054-5995159 | vered.plitman@gmail.com